ניוזים חמיםחדשות

סגן ראש עיריית ראשל"צ, מקסים בביצקי, הוא זה שנעצר בחשד להברחת תיירת מאוקראינה ארצה, בניגוד לחוק

הותר לפרסום: סגן ראש העיר ראשון לציון, מקסים בביצקי, חשוד שהבריח לארץ תיירת מאוקראינה. שלשום נעצר על ידי חוקרי להב 433 ושוחרר לבעתו בתנאים מגבילים

סגן ראש העיר ראשון לציון מקסים בביצקי הוא החשוד שלקח שלשום לחקירה באזהרה בלהב 433, כל זאת בחשד שסייע לתיירת בת 29 מאוקריאנה להיכנס לארץ בניגוד לחוק, שאותה הכיר ברשת החברתית.

הבוקר הותר לפרסום כי בביצקי נחקר וכי על פי החשד, הוא התוודעה לאותה אישה אוקראינית לאחר שזו העלתה פוסט ברשת חברתית בבקשת סיוע בכניסה לישראל. בביצקי התגייס לסייע לה להיכנס ארצה בניגוד לחוק, כך על פי החשד.

הוא עוכב לחקירה בחשד לקבלת דבר במרמה, ושוחרר לביתו בתנאים מגבילים. התיירת נעצרה בסוף השבוע בעת שנחתה בנתב"ג בטיסה שהגיעה מתאילנד, ומעצרה הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון עד היום.

במהלך חודש מרץ ביקר בביצקי בגבול אוקראינה-פולין על מנת לסייע לפליטים, ובמכתב ששלח לשרת הפנים איילת שקד, אף ביקש ממנה לאשר אשרות עבודה לפליטים שאינם יהודים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות