ניוזים חמיםחדשות

חלם תוצרת משרד התחבורה: תושב רחובות ביקש תו נכה בעבור בנו. לאחר ששלח בקשה עם מסמכים רבים, קיבל תשובה תוך דקה אחת! שרופא המשרד דחה את הבקשה, ולא פחות: "תוך בחינתה". ככה במשרד התחבורה בודקים ב"יעילות" מפוקפקת בקשות של נכים?

קבלו שיא גינס אליו יכול להירשם משרד התחבורה: רוניאל, תושב רחובות הגיש בקשה לקבלת תו נכה לרכבו בעבור בנו, שהוכר עם נכות 150 אחוז. הוא צירף לבקשה מסמכים רפואיים רבים. הבקשה נשלחה ב-11.09, כעבור דקה אחת בלבד! קיבל הודעה שרופא המשרד בחן והחליט לדחות. דקה אחת הספיקה לרופא לקרוא הכל, לבחון ולדחות

"יעילות" כזאת עוד לא נראיתה במשרדי הממשלה בישראל, ואם לדייק "יעילות" יתר, כפי שפגש אותה רוניאל כהן, תושב רחובות שפנה למשרד התחבורה למחלקת רישוי תו נכה, כדי לקבל תו נכה לרכבו בעבור בנו אימרי בן השנתיים שהוכר עם נכות של 150 אחוז.

עדיאל שלח בקשה עם מסמכים רפואיים על פני 11 עמודים. הבקשה נשלחה בשעה 11.09 אתמול בבוקר. כעבור דקה! אחת בלבד, נדהם עדיאל לקבל מענה ממשרד התחבורה שהבקשה שלו נדחתה לאחר שנבחנה על ידי הרופא של משרד הרישוי במשרד התחבורה.

רוניאל הנדהם פנה ושאל את משרד התחבורה, איך ייתכן שתוך דקה אחת משליחת הבקשה והמסמכים, רופא כבר בחן וקרא הכל ודחה את הבקשה?

אלא שלזה משרד הבריאות לא הגיב.

רוניאל תיאר את מצבו של הבן אימרי בן כשנתיים, בעבורו ביקש את תו הנכה לרכב:

"אימרי נולד בריא ובעקבות קורונה שקיבל בגיל חודשיים הוא ילד שנזקק לטיפול רפואי באופן תמידי על ידי משאפים ואף חמצן בעקבות התקפים שונים וחוזרים.
"הניידות עם אימרי לא פשוטה בעקבות הציוד הרב שאנו זקוקים לשאת עמנו על
מנת לתת מענה רפואי למצבו. כחלק מהטיפול השוטף אנחנו מתניידים איתו ברכב לטיפולים רפואים שונים על מנת
לקדם את מצבו הרפואי ולהיטיב עימו.
אימרי לוקה בעיכוב התפתחותי במוטוריקה גסה והדבר בא לידי ביטוי בגפיים בכך
שאינו הולך כשאר בני גילו ומתנייד בעגלה. בעקבות הטיפולים החוזרים והנשנים ישנו
צורך גדול בתו נכה על מנת להקל בהגעה למקומות לקבלת טיפול רפואי מהיר ועזרה
בהליכתו אל מרכז רפואי לקבלת טיפול רפואי.
"אימרי כיום ילד בן שנה ו10 אשר סובל מהיפוטניה מאובחנת ועכב כך ישנו קושי
גדול בכל מה שקשור להליכה בעקבות ההיפוטוניה אנו נאלצים לקחת אותו על הידיים או על עגלה במרחקים גדולים ועל כך ישנו צורך בעכבות קשיי הליכה והעיכוב
ההתפתחותי בחניה קרובה במקומות הומים.
"בנוסף, יש צורך שהרכב יהיה בקרבת מקום במקרה וחלילה ישנו צורך לנסוע למרכז רפואי באופן דחוף כך שהרכב והציוד השונה חייב להיות קרוב אלינו במקרה וחלילה צריך לעזור לו לנשום".

פנינו לתגובת משרד התחבורה, שעדיין לא התקבלה. לכשתתקבל, נביא אטתה במלואה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות