ניוזים חמיםחדשות

משטרת ישראל סיימה חקירת חשד לסחיטה מינית ואיומים כלפי קטינות במרשתת ע"י קטין בן 15 מת"א. הבוקר הוגש כנגדו כתב אישום לבית המשפט לנוער בת"א.

החקירה החלה בתחנת יפו בחודש יולי האחרון עם קבלת דיווח ממוקד 105 (המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת) על קטין שפנה למספר קטינות בגילאי 12-15 באמצעות חשבונות פיקטיביים ביישומון "אינסטגרם" בדרישה וסחיטה שישלחו אליו תמונות עירום שלהן ויבצעו בעצמן מעשים מגונים, אחרת יפיץ תמונות עירום ערוכות שלהן במרשתת.

לאחר ביצוע פעולות חקירה מגוונות ואיסוף ראיות, נעצר הקטין ובחיפוש שנערך בביתו נתפסו שני מחשבים מהם ביצע את המעשים. בסיום חקירתו שוחרר הקטין בתנאים מגבילים לרבות מעצר בית מלא בהשגחת הוריו.

היום, עם סיומה של חקירה מאומצת ומקיפה בהובלת משרד הנוער בתחנת יפו, הגישה הפרקליטות כתב אישום כנגד החשוד הכולל 7 סעיפי אישום בעבירות של מעשים מגונים, סחיטה באיומים בעלי אופי מיני והטרדה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות