ניוזים חמיםחדשות

בעקבות המקרה בכיפור בבת-ים והאונס של צעירה בחוף העיר, תושבים בבת-ים: "הטיילת שלנו הפכה למעוז של שב"חים מהשטחים, שמאיימים ומטרידים תושבים. המשטרה והעירייה רואים, התלוננו עשרות פעמים ולא עושים כלום"

מה קרה באמת בערב כיפור כשתושבים כועסים הפכו רכב של תושב השטחים שנכנס ללב בת-ים? מה קרה בגבול יפו, ומה אומרים התושבים על כך שטיילת העיר הפכה למעוז של שב"חים?

כל מהדורות החדשות דיווחו אמש, בצאת החג, על האירוע שנרשם בערב יום כיפור בבת-ים כשתושבים הפכו רכב, של תושב ג'לג'וליה, שנכנס לרחוב יוספטל בעיר והמון כועס הפך אותו. אלא שמסתבר, לפי עדויות במקום, שלא מדובר באזרח תמים שנקלע עם רכבו לאחד מהרחובות המרכזיים בעיר, כפי שמספר ירון: "יצאנו בדיוק מבית כנסת סמוך למקום ואנחנו שומעים מוזיקה בקולי קולות, מסתכלים ורואים רכב חונה עם מוזיקה רועשת. בהתחלה לא הבנו מה קורה, יצא מהרכב גבר וניגש אליו מישהו וביקש שיזוז ויכבה את המוזיקה, כשזה לא קרה, אז אנשים התחילו לטלטל את הרכב".

תושבים בגבול בת-ים סיפרו עוד: "עם תחיחת הצום, התחילו ערבים מיפו לירות זיקוקים לכיוון הבתים שלנו והתחילו להעמיד מנגלים על הגהול, דווקא. המשטרה רואה ולא מתערבת".

ובכלל, המקרה בערב החג הביא לגל של תלונות מצד תושבי העיר, שמספרים שהעיר הפכה למעוז בילוי ומגורים של תושבי השטחים ושוהים בלתי חוקיים, כשרק לפני כשבוע תושב חברון אנס צעירה בחוף הסיפלס בעיר: "כל ערב יש חבורות שלמות של גברים מהשטחים שנמצאים בטיילת, מטרידים נשים, מקללים ומאיימים על תושבים במקום, אנחנו מפחדים להגיע לטיילת של העיר בערב", מספרת אסתי הגרה בבלפור.

עידית שגרה ביוספטל מוסיפה: "חזרנו לעיר לאחר כמה שנים ואנחנו בהלם ממה שקורה כאן. תושבי שטחים ישנים בחוף, מתקלחים בחוף עושים על האש בחצרות בתים ובבוקר הולכים לבנייני תמ"א ואף אחד לא בודק, לא מפקח, פשוט עוצמים עיניים. הפיקוח העירוני והמשטרה, רואים ולא מתערבים".

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות