ניוזים חמיםחדשות

איגוד השופטים משתף פעולה עם תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו'

בפתיחת המשחק בין הפועל ת"א לבין הפועל ירושלים באצטדיון בלומפילד החל שיתוף הפעולה המיוחד בין איגוד השופטים לבין תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו'.

בפתיחת המשחק בין הפועל ת"א לבין הפועל ירושלים עלו השופט המרכזי ניב שטייף ועוזרי השופט דניאל בן חור ותובל קולטונוף יחד עם חניכי התנועה וכדור המשחק, כאשר ברקע מוקרן סרטון מרגש על פעילות 'כנפיים של קרמבו'.
בפאנל המחצית של ערוץ צ'רלטון ששידר את המשחק מבלומפילד השתתפו גם מנכ"לית 'כנפיים של קרמבו' טליה הראל בז'רנו וכן מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר ובין השאר דיברו על התוכנית לשיתוף הפעולה השנתי.

בכוונת איגוד השופטים ללוות את חניכי תנועת 'כנפיים של קרמבו' גם במחנה הקיץ שלהם, בפעילויות בחגים, להתארח בסניפי התנועה ברחבי הארץ וכן לארח את הפעילים באחד המפגשים והאימונים של שופטי ליגת העל בבית הנבחרות בשפיים.

לדברי יו"ר איגוד השופטים גיורא ענבר "אנחנו גאים בפעילות החברתית והקהילתית של שופטינו ואכן מאמינים באמונה שלמה שכך מצופה מאיתנו.
איגוד השופטים ימשיך לקיים פעילות התנדבותית וחברתית, לתרום לקהילה ולהיות חלק מהעשייה החברתית הברוכה בישראל."

לדברי מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר "איגוד השופטים רואה בשיתוף הפעולה עם תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו' זכות וכבוד וימשיך לעודד את כל השופטים באיגוד לתרום מזמנם לקהילה.
איגוד השופטים מחוייב לעשייה חברתית כשם שהוא פועל עם עמותת רבות במהלך כל השנה, ואנחנו מעודדים את העשייה החברתית של שופטי האיגוד."

לדברי מנכ"לית 'כנפיים של קרמבו' טליה הראל בז'רנו
"אני מברכת על שיתוף הפעולה עם איגוד שופטי הכדורגל מתוך שותפות ערכית אמיתית.
'כנפיים של קרמבו' חוגגת השנה 20 שנים במהלכן אלפי פעיליה ועשרות אלפי בוגריה תרמו משמעותית לשינוי השיח בחברה הישראלית מתוך בחירה בערכים של שוויון הזדמנויות, חברות חוצת מגזרים, הובלה ושילוב חברתי של צעירים עם ובלי צרכים מיוחדים במסגרות משותפות ומעצימות במטרה ליצור יחד מקום ומשמעות לכל אדם.
בימים אלו יצאנו בקמפיין גיוס תרומות למימון הפעילות בתנועה ולפתיחת סניפים חדשים.
ילדי 'כנפיים של קרמבו' צריכים אתכם!
כל תרומה משמעותית"

* לתרומות באפליקציית ביט
https://www.bitpay.co.il/app
ובאתר-
https://donate.krembo.org.il/

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות