ניוזים חמיםחדשות

מביש: כך נראה בבת-ים גן הנצחה לנופלים ברחוב דקר. התושבים: "העירייה חושבת שתושבי בת-ים חיים בטיילת, אחרת קשה להבין איך יש הזנחה בכל שכונות העיר, חוץ מבטיילת"

ככה נראית ברחוב דקר בבת-ים גינת הנצחה לנופלים מחטיבת הצנחנים וחיל האוויר, עם צואת יונים, מצבה שבורה, לכלוך, הזנחה. תושבי המקום: "מדובר בגינה שאי אפשר בכלל להיות בה, פנינו לעירייה וכלום לא קורה. כנראה, אם אתה לא נמצא בטיילת, זה לא מעניין את העירייה"

עיריית בת-ים פועלת רבות לשיפור הנראות והחזות שלצאזור הטיילת בעיר. אלא שבעיר שבה התושבים משלמים ארנונה גבוהה, תושבים רבים מתלוננים על הזנחה בשכונות רבות בעיר, כמו רמת הנשיא, או רמת יוסף וכל רחובות כצנלסון, דניאל ואזור יוספטל.

לפי תושבים רבים, העירייה מזניחה את התחזוקה והניקיון בכל העיר, מלבד הטיילת.

וכך, תושבים הגרים בסמול לגינת ההנצחה לנופלים ברחוב דקר (לא רחוק מיוספטל), פנו לעירייה מספר פעמים לטענתם, ללא מענה ותהו איך הגינה היחידה במקום, שגן מהווה גינת הנצחה, נמצאת במצב קשה של הזנחה עם צואת יונים, לכלוך, כשמצבת ההנחה לנופלים גם היא במצב מביש ומוזנח.

ריקי, שגרה ממול לגינה מספרת: "גם אם אני רוצה להביא את הילד קצת לשחק כאן, המצב של הלכלוך וההזנחה כזה, שזה כאילו שכחו את המקום באמצע המדבר. זה בושה, בושה עבורנו התושבים ועבור משפחות של הנופלים. אני עוברת בטיילת ורואה איך עובדים שם ושואלת את עצמי, אנחנו תושבי בת-ים חיים בטיילת, או חיים כאן ברחובות שלא מתקנים ומנקים אותם?".

פנינו לתגובת עיריית בת-ים, שעד עתה בחרה שלא להגיב.

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות