ניוזים חמיםחדשות

ראשון לציון: מתנדב ידידים חילץ פעוטה שננעלה ברכב בשעת בוקר מוקדמת, ברחוב חפר בעיר

בשעת בוקר מוקדמת התקבלה קריאה במוקד ידידים לחילוץ פעוטה שננעלה ברכב, מתנדב העמותה יצא במהירות על מנת לסייע ולחץ את הפעוטה וכל זה ללא גרימת נזק לרכב.

ראשון לציון: מהמיטה להצלת חיים • מתנדב ידידים חילץ פעוטה שננעלה ברכב

הבוקר (חמישי) בשעה 7:27 התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות פעוטה כבת שנה ושמונה חודשים שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה, ברחוב חיים חפר בעיר.

פרידה סיונוב, מוקדנית ידידים, ענתה לשיחה והוציאה את הקריאה לקבוצת החירום. לירן בלולו, מתנדב סניף ראשל"צ, נענה לקריאה במהירות ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

לירן מתאר: "הבוקר התקבלה קריאה על ילדה שננעלה ברכב בסמוך למקום מגוריי. התעוררתי לשמע צליל קבוצת החירום, התארגנתי בזריזות ויצאתי למקום לחלץ. בהגיעי, מצאתי אם נסערת ליד רכבה שננעל כשילדתה בפנים, הרגעתי אותה ופתחתי את הרכב ללא נזק. תחושה טובה לפתוח כך את היום ולהכנס לסופ"ש בהרגשה עילאית."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות