ניוזים חמיםחדשות

מעשי גניבות של מותגי יוקרה בקניונים בירושלים

בעקבות תלונות מבעלי עסקים בקניונים בירושלים, נפתחה חקירה ונתפסו ארבעה חשודים שגנבו במרמה פריטים בשווי רב

המאבק המשטרתי בעבירות הרכוש: המשטרה עצרה ארבעה חשודים בחשד למעורבותם בגניבות רבות מבתי עסק בקניונים ברחבי ירושלים וסביבתה.

היחידה המרכזית של מחוז ירושלים פתחה בחקירה בעקבות תלונות שהתקבלו בשבועות האחרונים מבעלי עסקים המוכרים מוצרי יוקרה, כגון מותגי ספורט, לבוש ותכשיטים, מקניונים ברחבי ירושלים וסביבתה.

על פי החשד, במהלך השבועות האחרונים, ארבעת החשודים נכנסו לבתי עסק ודוכנים בקניונים ברחבי ירושלים וסביבתה המוכרים מותגים שונים, וגנבו במרמה כמות גדולה של פריטים בשווי רב. בחיפוש משטרתי שנערך בבתי החשודים נתפסו מאות פרטי לבוש, תכשיטים, משקפיים, שעונים ועוד- החשודים כגנובים.

אתמול בלשי היחידה המרכזית במחוז ירושלים, תפסו בשעת מעשה את ארבעת החשודים (שני בגירים ושני קטינים תושבי עיסאוויה), בעת שגנבו פריטים מדוכן באחד הקניונים בירושלים. החשודים נעצרו לחקירה וברשות כל אחד מהם, נתפס גז פלפל.

היום מעצרם של החשודים הוארך בבית המשפט עד לתאריך 7.9, והמשטרה ממשיכה בחקירת המקרים במטרה למצות עמם את הדין.

משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד עברייני רכוש באשר הם, במטרה לשמור על שלום הציבור ורכושו.
——
מצ״ב סרטון ותמונות הפריטים החשודים כגנובים שנתפסו ברשות החשודים.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות