ניוזים חמיםחדשותחינוך

עם פתיחת שנת הלימודים בר"ג, לפי הורים בעיר, כרמל שאמה עסוק במסע יחצני והאדרת שמו על גב הילדים: "חשבנו לרגע שהגענו לטקס בהשתתפות פוטין או ארדואן, אבל זה היה טקס להאדרת ראש העיר כרמל שאמה"

האם ראש עיריית ר"ג משתמש, לכאורה, כך לפי הורים שונים, בילדי בית הספר כיריית הפתיחה למסע הבחירות שלו? ואיך טקס חניכת אולם ספורט ששופץ, הופך לנאום האדרה לראש העיר, שנותנים לילדים קטנים לדקלם?

כל ראשי הערים בארץ הקפידו לסייר בבתי הספר וגני הילדים עם פתיחת שנת הלימודים, כשהם מסתפקים בסיור ב-1 לספטמבר שנמשך במקרים בודדים גם ביום למחרת.

אלא שראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן החליט לעשות סיור מתמשך בבתי הספר והגנים. לפי הורים מבתי ספר יסודיים שונים בעיר, שפנו למערכת "ניוזים מרכז", לא מדובר בביקור תמים של ראש עיר כדי לברך את התלמידים והצוות החינוכי, אלא מדובר לדברי ההורים במסע יחצני להאדרת תדמיתו של ראש העיר כרמל שאמה הכהן, תוך לדבריהם: "כשמשתמשים בילדים שלנו כמו בובות בהצגה שלו".

וכך אמא שנכחה היום בטקס חנוכת אולם הספורט המשופץ בבית הספר "עליות", בו לומדים שניים מילדיה, סיפרה ל"ניוזים מרכז":

"הגענו לחנוכת האולם ששופץ, כמו שקורה בבתי ספר בכל הארץ ופתאום נדמה היה שאנחנו בטקס לכבוד פוטין או ארדואן, לכל הפחות. העלו ילדים קטנים שמדקלמים מסרים פוליטיים של תודה עמוקה לראש העיר, שמודים לו ושאין כמותו. זה הזכיר לי סיפורים של אמא שלי מהימים שהייתה ילדה בברית המועצות הקומוניסטית".

אבא אחר שנכח גם הוא, סיפר: "המזל של שאמה שהוא הגיע אחרי זינגר. אבל מדובר במשהו שקורה בכל הערים בארץ, משפצים מבנים בבתי ספר וגנים. זה לא ששאמה הוציא כסף מכיסו או עשה משהו יוצא דופן. אני הגעתי לכאן, לפני כמה שנים, מחדרה וכל שנה היו משפצים אולמות ספורט וכיתות, אבל בטקס האדרה כזה לא נכחתי".

בבית ספר יסודי אחר היום, מספרת רונית (שם בדוי), אמא לילדה: "פתאום אני מקבלת תמומה מהבת שלי מחובקת בסלפי עם כרמל שאמה הכהן. כששאלתי אותה מה פשר התמונה, היא סיפרה שעם הכניסה של ראש העיר לכיתה, אמרו לילדים שהם יכולים להדליק נייד – שאסור להם להדליק, כדי להצטלם עם ראש העיר. לא מבינה, איך הילדים שלנו הפכו ילדי פוסטר של ראש העיר".

פנינו לתגובת עיריית רמת גן, שבחרה שלא להגיב.

 

צילום:  עיריית ר"ג

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות