ניוזים חמיםחדשות

זהו תושב בני ברק החשוד בביצוע מעשים מגונים בילדות בנות 6-8. המשטרה חושדת שביצע עבירות מין בעוד ילדות באזור

זהו תושב בני ברק שנעצר בעקבות מספר תלונות על מעשים מגונים שביצע בילדות קטנות בנות 6-8. במשטרה סבורים שיש עוד קורבנות ופונים להורים לגשת ולהגיש תלונה

המשטרה פתחה לפני כחודש בחקירה, בעקבות דיווח על חשד לביצוע עבירת מין של גבר בקטינה באזור המרכז. במהלך החודש הוגשו למשטרה תלונות נוספות שתיארו שיטת פעולה דומה של החשוד כלפי ילדות בגילאי 6-8. חוקרי תחנת בני ברק ביצעו פעולות מגוונות על מנת לגלות את זהותו של החשוד במעשה.
שוטרי התחנה איתרו את החשוד והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלא. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום בתל אביב וביום חמישי יתקיים דיון נוסף בעניינו.
לבקשת הסנגוריה, פרטיו של החשוד נאסרו לפרסום על ידי בית המשפט. המשטרה הגישה ערר על ההחלטה ובדיון שהתקיים בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בית המשפט התיר את פרסום תמונתו של החשוד ללא פרסום שמו.
מהמשטרה נמסר עוד: "במידה וישנם עדים או קורבנות נוספים למעשים מעין אלו, יש להגיע לתחנת המשטרה הקרובה או להתקשר למוקד 100 או לטלפון 0505065976."

 

צילום החשוד במעשים

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות