ניוזים חמיםחדשות

חולון: חמישה כלבים ננעלו ברכב לעיני המטפל, מתנדב ידידים חילץ אותם בשלום. ליאור לוי, אחראי מתנדבים חולון בת ים: "לחלץ חמישה כלבים בבת אחת זו תחושה מדהימה, הכלבים נבחו משמחה"

ליאור שנענה לקריאה והגיע במהירות למקום, חילץ באמצעות הציוד הייעודי שברשותו את חמשת הכלבים בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב

הבוקר (חמישי) בשעה 10:06, קיבל אחמ"ש מוקד מרכז, נתנאל איינהורן, קריאה במוקד ידידים אודות חמישה כלבים שננעלו בשגגה ברכב, ברחוב שבטה בחולון. ליאור לוי – אחראי מתנדבים סניף חולון בת ים, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ ליאור את חמשת הכלבים בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

ליאור מספר: "הבוקר התקבלה קריאה על חמישה כלבים שננעלו ברכב. הייתי בסמוך למקום ומיהרתי לכתובת. תוך שש דקות מקבלת האירוע במוקד, חילצתי את חמשת הכלבים בשלום. מתברר כי המטפל של הכלבים הניע את הרכב, הכניס אותם, ובשעת סגירת הדלת, אחד הכלבים לחץ על כפתור הנעילה. זו זכות גדולה לחלץ בעלי חיים, ובפרט חמישה כלבים בבת אחת. זו תחושה מדהימה. הכלבים נבחו משמחה."

בארגון ידידים שבים וקוראים לאזרחים שלא להשאיר חסרי ישע ברכב לבד, גם לא לרגע, מחשש לנעילה • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית מכל טלפון.

קרדיט תיעוד: ידידים
https://yedidim-il.org

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות