ניוזים חמיםחדשותבריאות

עקב ראש עכבר שצרכנית גילתה בשקית, סנפרוסט קוראת להחזיר לסופרים שקיות של שעועית ירוקה עדינה קפואה

צרכנית עמדה לבשל לילדיה שעועית ירוקה עדינה של סנפרוסט ואז גילתה לחרדתה שבתוכה יש ראש עכבר. היא העלתה סרטון לרשתות, דבר שאילץ את סנפרוסט להודיע על ריקול למוצר

סנפרוסט הודיעה הערב על איסוף יזום של שעועית ירוקה עדינה שלמה מוקפאת בד"ץ עד לתפוגה 2024, בעקבות "הימצאות גוף זר" בשקית בודדת.

הגוף הזר המדובר, הוא ראש של עכבר שצרכנית אחת גילתה בשקית שעועית, כשהיא צילמה סרטון והעלתה לרשתות החברתיות, כש.יארה כך את "הממצא": "אני פותחת היום חבילה של שעועית קפואה של סנפרוסט לבשל לילדים. רואה גוש של שעועית קפואה, מפוררת אותו ביד, מרגיש לי מוזר. בודקת מקרוב ומגלה שפם, למרבה הזעזוע אני מוצאת ביד שלי ראש של עכבר קפוא. תבדקו, אולי הרגליים והזנב אצלכם בחבילה במקפיא?".

לפי סנפרוסט דבהעלות חברת תנובה, למרות שמדובר באריזה אחת, המוצרים נאספים כעת מנקודות המכירה. צרכנים שקנו את המוצר מתבקשים לא לצרוך אותו ויכולים לקבל קופון תמורתו.

 

צילום: סנפרוסט

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות