ניוזים חמיםחדשות

מידע מודיעיני הביא לפשיטה על דירה ברחוב נורדאו בבת-ים, שם נמצאה כמות גדולה של סמים קשים שונים ופטריות הזיה

מידע מודיעיני הוביל את שוטרי תחנת בת-ים לדירת מגורים ברחוב נורדאו שם פעלה תחנת סמים שוקקת, בה נמכרו כל סוגי הסמים הקשים. ארבעה חשודים שנכחו בדירה נעצרו בחשד לסחר בסמים

בעקבות מידע מודיעיני, שהתקבל במשטרה, ביצעו אמש בלשי תחנת בת-ים, חיפוש בדירה ברחוב מקס נורדאו בעיר וחשפו במקום תחנה לסחר בסמים.

בסך הכל נתפסו בדירה כ-3 ק"ג מריחואנה, חצי ק"ג חשיש, 20 גרם פטריות הזיה ועוד סמים רבים מסוגים שונים כגון: קריסטל, LSD, דוסה ועוד. כמו כן נתפסו בדירה מכשיר סלולרי, משקל דיגיטלי וכן סכום של עשרות אלפי שקלים בכסף מקומי וזר.

ארבעה חשודים ששהו בדירה נעצרו לחקירה. בסיום החקירה שוחררו שני חשודים בתנאים מגבילים ושני חשודים נוספים, בגילאי ה-20, נכלאו והיום יובאו לדיון בבקשת המשטרה להארכת מעצרם, בבית משפט השלום בתל אביב.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות