ניוזים חמיםחדשות

2 נערים בני 17 תקפו עובדים זרים מסין בר"ג, אור יהודה וקריית אונו ושדדו אותם, תוך שהם נמלטים על קטנוע

כתב תביעה הוגש בשבוע שעבר נגד שני קטינים בני 17 מאזור המרכז בחשד לתקיפת עובדים זרים לצורך ביצוע מעשי שוד כנגדם באזור רמת גן, אור יהודה וקריחת אונו

 

תחנת מסובים במחוז תל אביב פתחה החודש בחקירה סמויה, בעקבות דיווחים על מקרי תקיפה של עובדים זרים מסין לצורך ביצוע מעשי שוד. האירועים התרחשו באור יהודה, קריית אונו ורמת גן. המבצעים הגיעו כאשר הם רכובים על קטנוע, נצמדו לקורבנות ושדדו מהם תיקים.

החקירה כללה שילוב של אמצעים טכנולוגיים ומבצעיים סמויים אשר הביאו לזיהויים של החשודים במעשה, שני קטינים בני 17 מאזור המרכז.

החשודים נעצרו בשבוע שעבר, זמן קצר לאחר ביצוע מעשה השוד האחרון שלהם. מעצרם הוארך מעת לעת ובשבוע שעבר הוגשה נגדם הצהרת תובע ע"י פרקליטות מחוז תל אביב בגין 7 מקרים ומעצרם הוארך עד יום ראשון לצורך הגשת כתב אישום.

רצ"ב סרטון ערוך ממצלמת אבטחה.
קרדיט: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות