ניוזים חמיםחדשות

זהו המעסה מר"ג שביצע עבירות מין בקטין שהגיע לטיפול בספא מוכר וגם תיעד הכל בנייד, ומסתבר לא רק אותו, אלא עוד 100 מטופלים

כתב אישום נגד אליאור אזולאי בן 35 מרמת גן, בגין עבירות מין, החזקת פרסום תועבה ופגיעה בפרטיות. זאת לאחר, שהנאשם שעבד כמעסה ביצע עבירות מין בקטין שהגיע אליו לעיסוי ואף צילם זאת. ומסתבר שצילם עוד 100 לקוחות בסתר וזה לא הכל

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום כתב אישום לבית משפט המחוזי מרכז, נגד אליאור אזולאי בן 35 מרמת גן, בגין עבירות מין, החזקת פרסום תועבה ופגיעה בפרטיות. זאת לאחר, שהנאשם שעבד כמעסה ביצע עבירות מין בקטין שהגיע אליו לעיסוי ואף צילם זאת.

מעובדות כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד רננה טויטו משה, עולה כי בתקופה הרלוונטית לכתב האישום, שימש הנאשם כמעסה בספא מוכר. המתלונן, קטין כבן 16, הגיע אל הספא ורכש בין היתר חבילה הכוללת עיסוי. לאור האמור, הנאשם הזמין את הקטין אל חדר הטיפולים לשם קבלת עיסוי, כאשר במהלכו ביצע הנאשם עבירות מין בקטין, תוך שהוא מסריט את הנעשה באמצעות הטלפון הסלולארי שלו וללא ידיעת הקטין.

בנוסף, במהלך התקופה הרלבנטית תיעד הנאשם במעל ל-100 הזדמנויות שונות מטופלים במהלך עיסויים שערך להם ללא ידיעתם, הן בבתים פרטיים והן בספא. עוד נמצא במכשירו הנייד חומרי תועבה שהכילו קבצים רבים של סרטונים ותמונות המתעדים קטינים וקטינות מדגמנים בעירום מלא וחלקי ומקיימים אקטים מיניים עם בגירים וזה עם זה.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגש במקביל, ציינה עו"ד טויטו משה ביחס לחומרי התועבה כי: "ביצוע עבירות של החזקת חומרי תועבה מעודדות את תעשיית הפדופיליה הממוחשבת ברשת שבמסגרתה נאנסים קטינים או נפגעים מינית, לעיתים באכזריות, לצורך ייצור התכנים האמורים…"

לנאשם יוחסו עבירות של גרם מעשה סדום, מעשה מגונה, החזקת פרסום תועבה ופגיעה בפרטיות.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות