ניוזים חמיםחדשות

גבר נחטף בחניון תת קרקעי בבניין בבת-ים. אחרי מרדף משטרתי בכבישים, אותר הרכב ובו החוטפים והקורבן

ארגוני הפשיעה הערביים ממשיכים להשתלט על בת-ים, כשנרשם אמש אירוע חריג של חטיפת תושב העיר. רק לאחר מרדף, נתפסו החוטפים והקורבן

בזמן שראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט מתפאר בבריתות ידידות עם מנהטן, בבת-ים ארגוני הפשע משתוללים ועתה גם ארגוני הפשע של המגזר הערבי הולכים ומתפשטים בעיר.

במשטרת ישראל התקבל אמש דיווח ממודיע, על כך שאביו הוכנס לרכב באיומים בחניון תת קרקעי בבניין בבת-ים. זאת על ידי שלושה אלמונים שפרצו את את מחסום החניון ונמלטו מהמקום.

כוחות משטרה החלו בסריקות נרחבות אחר הרכב הנמלט, תוך שימוש באמצעים מבצעיים. הרכב אותר ונעצר במחסום משטרתי בכביש 6, סמוך למחלף קריית גת ובתוכו שלושת החשודים והקורבן.

שלושת החשודים, תושבי רמלה, לקיה וכסייפה בגילאי 29,37,50, נעצרו לחקירה בתחנה והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט.

 

צילום אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות