ניוזים חמיםחדשות

פועל בן 30 נפל מגובה בבניין משרדים בראשל"צ, כשמצבו קשה לאחר החייאה. המשטרה פתחה בחקירה

המשטרה פתחה לפני זמן קצר בחקירת נפילה מגובה במחסן בראשון לציון במהלכו נפצע עובד המקום בן 30, באורח קשה

 

המשטרה פתחה לפני זמן קצר בחקירת נסיבות אירוע בעקבות דיווח למוקד 100 בדבר נפילה מגובה של 2 מטרים של עובד כבן 30 במחסן בראשון לציון.

בשעה 09:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על גבר שהתחשמל במהלך עבודות חשמל, ונפל מסולם בגובה של כ- 2 מטר, בבניין משרדים, בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ולאחר שבמהלך פעולות החייאה ומתן שוקים חשמליים חזר דופק,  לבי"ח שמיר אסף הרופא, גבר כבן 30 במצב קשה, לא יציב, מורדם ומונשם, ובנוסף עם חבלת ראש.

חובש רפואת חרום במד"א יהודה מרקוס ופאראמדיקית מד"א אלה איים, סיפרו: "כשהגענו, ראינו גבר כבן 30 שוכב מחוסר הכרה עם חבלה בראשו, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, סיפרו לנו שבמהלך עבודות חשמל הוא התחשמל ונפל מהסולם, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו םעולות החייאה תוך מתן שוקים חשמליים עד שחזר דופק, ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם ומצבו קשה מאוד. "

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות