ניוזים חמיםחדשות

2 מאבטחים שהועסקו ב"לייב פארק ראשל"צ", גבו תשלום לכיסם מאנשים שהכניסו דרך שער צדדי להופעות, ואז שדדו את כספם והניידים שלהם

המשטרה עצרה השבוע בתום חקירה סמויה, שני מאבטחים העובדים בלייב פארק בראשל״צ, בחשד שגבו "תשלום פרטי" היישר לכיסם, תמורת הכנסה למתחם ההופעות "משער צדדי" ולאחר מכן שדדו כסף וטלפונים ניידים מ"הלקוחות"

 

שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו השבוע בחקירה סמויה, עם קבלת דיווח בדבר חשד לשוד קטינים על ידי מאבטחים אשר עבדו באירוע מוזיקלי בלייב פארק בראשון לציון.

בתוך כך, שוטרי התחנה ניהלו מעקב סמוי במקום, במהלכו עלה החשד כי שני מאבטחים- קטין ובגיר תושבי ירושלים ורהט, עבדו בשערים של אירוע מוזיקלי במקום ואפשרו לקטינים להכנס למופע דרך שער צדדי, תמורת תשלום ישיר ובמזומן אליהם ולאחר מכן תקפו על פי החשד את "הלקוחות" ושדדו את כספם ומכשירים ניידים שהיו ברשותם.

כאמור, השוטרים עצרו את החשודים לחקירה ובסיומה נכלאו, כאשר בכוונת המשטרה להביא היום את החשוד הבגיר לדיון בבית המשפט בראשון לציון בבקשה להאריך את מעצרו, בהתאם לצורכי החקירה ואילו הקטין, שוחרר על ידי בית משפט בתנאי מעצר בית.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות