ניוזים חמיםחדשות

אם ושלושת ילדיה תקפו באלימות קשה, בפארק הירקון, גבר שהעיר להם על נהיגה פרועה שלהם בקלנועית אותה שכרו

אגרופים, איומים ברצח ועוד, זה מה שספג תושב ת"א בן 50 מידי אם ושלושת ילדיה והכל בגלל שהעיר להם על נהיגה פרועה שלהם על קלנועית ששכרו, ברחבי פארק הירקון

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לבית המשפט השלום בעיר כתב אישום, כנגד נאשמת ושלושת ילדיה בגין עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות, איומים וגניבה, זאת לאחר שתקפו גבר כבן 50 שהעיר להם על נהיגתם הפרועה בקלנועית בפארק הירקון.
מכתב האישום שהוגש על-ידי עורכת הדין לבנת מלמד, עולה כי ביולי 2021 שכרו הנאשמים רכב גולף בגני יהושע בתל אביב והסתובבו באמצעותו ברחבי הפארק, כאשר הילדים נוהגים בו לסירוגין. בשלב מסוים סטתה הקלנועית לכיוונו של המתלונן שרכב על אופניו, המתלונן פנה אל האם והעיר לה.

בין המתלונן והנאשמים החלו חילופי דברים, והנאשמים אף איימו על המתלונן באמרם "מי אתה? זו מדינה שלי…," "תסתלק מפה לפני שאני א…ן אותך, נשחט אותך… טפו עליך".

המתלונן ניסה לעזוב את המקום ואף התקשר למוקד 100 של משטרת ישראל במטרה להזעיק עזרה, אך הנאשמים חסמו את דרכו. בשלב זה הגיע אדם אחר ותקף את המתלונן במכות אגרוף, בעוד שאחד מהילדים גנב את מכשיר האייפון של המתלונן, בעוד המתלונן ניסה להימלט מהמקום הנאשמים רדפו אחריו והמשיכו לתקוף אותו. האירוע הסתיים רק עם התערבותם של באי הפארק. מיד לאחר מכן, עלו הנאשמים על הקלנועית ועזבו את המקום.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות