ניוזים חמיםחדשות

ברמלה: האב אנס פעמיים בשבוע, במשך 3 שנים את בתו החורגת בת ה-11, תוך עידוד ושתוף פעולה מצד האם, במטרה להכניס את הילדה להריון וכך לקבל מהרווחה כספים

תושב רמלה אנס פעמיים בכל שבוע, במשך 3 שנים, את בתו החורגת בת ה-11, כל זאת בשתוף פעולה עם האם שקיימה יומן ביוץ ומחזור של הילדה, כל זאת כדי להכניס את הילדה להריון כדי לקבל כספים מהרווחה. האם ישבה בסלון בזמן שהבת נאנסה וזעקה לעזרה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום לבית המשפט המחוזי מרכז, כתב אישום כנגד בני זוג מרמלה בגין אינוס קטינה, מעשה מגונה בקטינה, התעללות, תקיפה ועוד. זאת לאחר שהנאשם אנס את בתה של הנאשמת (בתו החורגת), לא פעם תוך שימוש באלימות, בעוד הנאשמת משתפת פעולה עמו ומאיימת על בתה שלא תספר על המעשים.
מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד דניאל איקן עולה כי הנאשם שכנע את הנאשמת לשתף איתו פעולה עת יקיים יחסי מין עם א.א (בתה הקטינה של הנאשמת) במטרה להרותה. על פי התוכנית, לאחר שא.א תהרה ותבצע הפלה, יקבלו בני הזוג סכום כסף מהמדינה שיסייע להם במימון רכישת דירה והוצאות כלכליות נוספות. לשם הוצאתה לפועל של התוכנית ולמרות התנגדותה של א.א, שהייתה רק בת 11, במשך שלוש שנים אנס הנאשם את א.א, בתדירות של פעמיים בשבוע. כאשר בחלק מהמקרים, אף השתמש הנאשם באלימות חמורה כלפיה, הכריח אותה לצפות בסרטונים בהם גבר ואישה מקיימים יחסי מין ועוד.
הנאשמת שאף לה יוחסה עבירת אונס קטינה, ידעה על האירועים בזמן אמת, שכנעה את א.א לקיים יחסי מין עם הנאשם, עשתה לה בדיקות הריון ומעקב ביוץ. בחלק מהמקרים ישבה הנאשמת בסלון הבית ושמעה את בתה זועקת לעזרה. לעיתים סיפרו הנאשם וא.א לנאשמת על מה שאירע לאחר מעשי האינוס בחלק מהמקרים הראתה א.א לה את הכספים שקיבלה מהנאשם לאחר המעשה ועוד. בנוסף, לנאשמת מיוחסת גם עבירות אלימות ואיומים זאת לאחר שאיימה על א.א ברצח במידה ותספר על מה שאירע.

במקביל הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים במסגרתה ציין עו"ד איקן: "למקרא עובדות כתב האישום, אנו למדים על מסוכנות גבוהה וחריגה ממעשיהם של המשיבים, שפעלו בצוותא חדא תוך שקשרו קשר באופן חסר רחמים ומעורר שאט נפש, שמטרתם להרות את ביתם, קטינה שטרם מלאו לה 14."

לנאשמים מיוחסות עבירות אינוס קטינה בת משפחה בצוותא חדא (ריבוי עבירות); התעללות בקטין על ידי אחראי בצוותא חדא; קשירת קשר לביצוע פשע; הפרת חובה של הורה או אחראי בצוותא חדא. בנוסף, לנאשם גם מיוחסת עבירת מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 16 שהיא בת משפחה ולנאשמת גם מיוחסות עבירות של תקיפת קטין חסר ישע (ריבוי עבירות); איומים; שיבוש מהלכי משפט.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות