ניוזים חמיםחדשות

חוקרי להב 433 עצרו הבוקר ראש עיר מאזור המרכז ו-3 מקורביו בחשד לסחיטות באיומים וקבלת שוחד

ראש עיר מאזור המרכז ושלושה ממקורביו נעצרו הבוקר על ידי חוקרי להב 433, בחשד כי הוא ביקש להרחיק ממקומות עבודה אנשים שפועלים נגדו, או את בני משפחתם, והציב זאת כתנאי להעברת תקציבים למוסדות אלו

 

חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 עיכבו הבוקר ראש עיר מאזור המרכז ו- 3 ממקורביו, המעורבים על פי החשד, בביצוע עבירות של מרמה והפרת אמונים, סחיטה באיומים, שימוש לרעה בכוח המשרה, מתן שוחד וקשירת קשר לביצוע פשע.

חקירת המשטרה החלה לפני כשנה בעקבות תלונה לפיה איש הציבור דרש את פיטוריהם מעבודה, או הרחקה מתפקיד של מתנגדיו, או של בני משפחתם, והציב זאת כתנאי להעברת תקציבים למוסדות המעסיקים אותם ומתוקצבים על ידי הרשות. החקירה מלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

שלושת מקורביו של איש הציבור, חשודים כמי שפעלו בשליחותו, כדי לממש את רצונו וכוונותיו.

מבמשטרה נמסר עוד: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל מקום בו יעלה חשד לשחיתות ציבורית, הפוגעת בסדרי שלטון ותחקור במטרה לחשוף תהליכים פסולים, להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם העבריינים".

 

צילום: פליקר

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות