ניוזים חמיםחדשות

פצוע באורח בינוני ונפגעת חרדה מזריקת רימון לחנות ניידים ברחוב הבנים בנס ציונה

אירוע חמור לפני זמן קצר בנס ציונה, כשלאור יום נזרק רימון הלם לחנות ניידים ברחוב הבנים בנס ציונה. במקום, צעיר בן 20 נפצע באורח בינוני ואישה בת 40 נפגעת חרדה

בשעה 16:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פצוע מאירוע של זריקת רימון הלם לעבר חנות ניידים ברחוב הבנים בנס ציונה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שמיר-אסף הרופא גבר כבן 20 במצב בינוני עם חבלות בבטן ובגפיים. נפגעת חרדה כבת 40 מטופלת במקום.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א רועי בן שושן סיפר: "הפצוע היה בהכרה מלאה וסבל מפציעות וכוויות בבטנו ובגפיים. מיד התחלנו בטיפול רפואי ראשוני, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו בינוני ויציב. נפגעת חרדה כבת 40 שהייתה נסערת טופלה במקום."

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות