ניוזים חמיםחדשות

הכל נשאר במשפחה: זוג הורים ושני בניהם מפ"ת נעצרו בחשד לניהול "תחנת סמים" בביתם

המשטרה חשפה אמש בתום חקירה סמויה בפתח תקווה, חשד ל"עסק משפחתי" של ניהול תחנת סמים בביתם בעיר, ועצרה זוג הורים ושני בניהם בחשד למעורבות בהפעלתה

שוטרי תחנת המשטרה בפתח תקווה ולוחמי מג"ב חשפו אמש במסגרת פעילות יזומה וממוקדת בתחום הסמים, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית נגד מחוללי פשיעה בגזרת מחוז מרכז, "תחנת סמים" שהופעלה עפ"י החשד בתוך בית על ידי בני המשפחה ובחיפוש תפסו השוטרים למעלה מ – 10 ק"ג חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה.

בתוך כך, השוטרים ערכו חיפוש בבית, במסגרתו סרקו את כלל החדרים ואתרו מעבדה לגידול וייצור סמים באחד החדרים הכוללת אוהל, מנועים ומפוחים וכן חשפו מצבור של 11 ק"ג חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה המוכן לשיווק ושימוש.

בתום החיפוש ובהתאם לממצאים, עצרו השוטרים את בעלי הדירה – זוג הורים ושני בניהם בחשד למעורבות בסחר בסמים ובתום חקירתם בתחנת המשטרה נכלאו, כאשר בכוונת המשטרה להביאם הבוקר לדיון בעניינם בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות