ניוזים חמיםחדשות

נעצר נהג תושב אשדוד שפגע והרג הולכת רגל כבת 70 בדרך המכבים בראשל"צ

המשטרה עכבה כעת לחקירה נהג רכב פרטי תושב אשדוד בחשד למעורבות בתאונת דרכים קטלנית בראשון לציון, בה נהרגה הולכת רגל כבת 70 בדרך המכבים

 

בוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בדרך המכבים בראשון לציון במעורבות רכב והולכת רגל.

על פי גורמי רפואה, כתוצאה מהתאונה נפגעה הולכת הרגל, תושבת העיר כבת 70 באורח אנוש והובהלה למרכז רפואי אסף הרופא, שם נקבע מותה.

בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה, במסגרתה עכבו לחקירה את נהג הרכב – תושב אשדוד בשנות הארבעים לחייו בחשד למעורבות בתאונה.

חובש בכיר במד"א סער שי סיפר: "הולכת הרגל שכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה ועם חבלה רב מערכתית קשה לאחר שנפגעה מרכב. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבה קריטי."

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות