ניוזים חמיםחדשות

"לטיול יצאנו על חשבון תושבי ר"ג", גרסת כרמל שאמה הכהן: כך יצאו 4 בכירי העירייה לסופ"ש באיטליה בעשרות אלפי שקלים כדי לבחור… ריצוף

כרמל שאמה הכהן התגעגע להרגיש חו"ל אז הוא החליט לטוס לסופ"ש לאיטליה עם מנכ"ל העירייה, ראש המטה שלו וסמנכ"לית בית עמנואל, כל זה במימון עשרות אלפי שקלים מקופת תושבי רמת גן. הסיבה ל"גיבושון": לבחור אבן ריצוף לכיכר רמב"ם המתחדשת. לא תאמינו איך תירץ את הנסיעה הזאת שאמה הכהן בווטסאפ פנימי של העירייה, שבו התושבים תהו על טיב הנסיעה הזאת

אחרי שביקרו מספר פעמים בדובאי (לא ברור מה לרמת גן ולדובאי) ובעוד מקומות רבים בעולם, החליט ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן לצאת ולהתרענן עם כמה מבכירי העירייה באיטליה.

אז איך עושים את זה על חשבון התושבים? מוצאים תירוץ שלכאורה הוא לטובת פרויקט של העירייה.. וכך, בסוף השבוע האחרון יצאה לאיטליה משלחת מכובדת מטעם עיריית רמת גן, הכוללת את ראש העיר עצמו, כרמל שאמה הכהן, מנכ"ל העירייה מוטי כהן, וכן רמ"ט ראש העיר, עינב בר כהן, ואת מנהלת התאגידים העירוניים ליה פרנקל, שהיא גם סמנכ"לית בית עמנואל.

כל אלו שמו פעמיהם למפעל ומחצבת האבן "באניולו פיימונטה" שבצפון איטליה, בנסיעה ממנו הם שבו היום, יום שני.

ולמה כל מכובדי העירייה נוסעים למחצבה באיטליה בנסיעה שעלותה עשרות אלפי שקלים? זאת לפי ראש העיר, כדי שכולם יבחרו את האבן שתרצף את כיכר רמב"ם בעיר. לכרמל שאמה לא מספיק לראות דגמים ותמונות, הוא רוצה למשש את האבן שתרצף. אז במקום לקחת אתו את אדריכלית שיקום רמב"ם או את אדריכל העיר או מהנדס העיר, כל אלו אנשי מקצוע המבינים בחומר, הוא לקח 3 מבכירי העירייה שאין להם שום קשר או הכשרה לבחירת ריצוף.

לאור הביקורת שנמתחה על הנסיעה הזאת גם בין גורמים שונים בתוך העירייה, ראש העיר כתב בקבוצת הווטסאפ הפנימית של העירייה את הדברים הבאים: "עוזבים את המשפחות שלנו ערב שבת, טסים בשיא הקורונה במטוס סגור, לעבוד במחצבות ב-37 מעלות חום ולוודא שתהיה פה את הכיכר הכי יפה… ושהרכש היפה לא יהיה על בסיס קטלוג ותמונות…".

כרמל שאמה הכהן "שכח" שבשיא התפרצות הדלתא והאומיקרון הוא בחר לטוס לדובאי מספר פעמים ולעוד יעדים.

כרמל שאמה גם "שכח" לציין שהמחצבה עליה הוא מדבר ואליה נסע בשבת-ראשון, היא סגורה בימי שבת וראשון.

פנינו לעיריית רמת גן בשאלה: איזו הכשרה יש למי מהנוסעים במשלחת לבחירת חומר ריצוף, מדוע נזקקה נסיעה של 3 ימים לבחירת ריצוף בעלות של מעל 40 אלף שקל למימון טיסות ובתי מלון?

עד לרגע זה עיריית רמת גן בחרה שלא לענות על השאלות.

צילום: עיריית ר"ג

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות