ניוזים חמיםחדשות

תכירו את הנוכלת מבני ברק שהוציאה במרמה 2.1 מיליון שקל משתי קשישות בהן טיפלה, גם לאחר מותה של אחת מהן

כתב אישום נגד חלי משה בת 57 מבני ברק, בגין עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הונאה, זיוף ועוד כשהוציאה 2.1 מיליון שקל מזוג קשישות בהן טיפלה

 

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום לבית משפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד חלי משה בת 57 מבני ברק, בגין עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הונאה, זיוף, עבירות בתחום חדלות הפירעון, הונאת נושים ועוד. זאת לאחר שבעודה נתונה בהליכי פשיטת רגל, קיבלה במרמה סך של כ- 2.1 מיליון שקל מקשישות אותן סעדה וליוותה.

מהמתואר בכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד לילך כץ, עולה כי הנאשמת עמדה בקשר קרוב ואישי עם י.ק וח.ש שהן זוג אחיות תאומות קשישות. הנאשמת טיפלה תחילה, בבעלה של י.ק, ולאחר פטירתו החלה ללוות את י.ק.

בשנת 2012 עת הייתה מאושפזת בבית החולים, ובשלב מסוים אף מורדמת ומונשמת, החלה הנאשמת לזייף שיקים, השתמשה בכרטיס האשראי של הקשישה והחלה לבצע העברות בנקאיות מחשבון הבנק של י.ק לחשבונה שלה.

גם לאחר מותה המשיכה הנאשמת למשוך כספים מחשבונותיה של המנוחה. ח.ש אשר הכירה את הנאשמת לאור טיפולה באחותה ובגיסה, עמדה עמה בקשר קרוב וראתה בה כבתה. לאחר פטירת י.ק טענה בכזב הנאשמת בפני ח.ש כי לגיסה שנפטר היו חובות בהימורים וכי הנושים מחפשים אחריה. לאור האמור העבירה לה ח.ש במשך תקופה ארוכה סכומי כסף רבים במזומן, צ'קים חתומים ואף אפשרה לנאשמת גישה לחשבונותיה. באופן זה, קיבלה הנאשמת במרמה בנסיבות מחמירות כ- 1.5 מיליון.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות