ניוזים חמיםחדשותבריאות

הנהלת "כללית" לאחר תקיפת רופאת המשפחה בבאר יעקב: "לא נשלים עם מציאות בה צוותים רפואיים נתונים לאלימות קשה"

בשרותי בריאות "כללית" מזועזעים מתקיפת רופאת המשפחה אמש במרפאה בבאר יעקב, על ידי מטופל שהכה בראשה במוט ברזל. הרופאה נזקקה לטיפול בבית החולים וב"כללית" אומרים נחרצות: "על המדינה להקצות באופן מיידי משאבים לצורך עיבוי האבטחה ותוספת אנשי בטחון גם למרפאות הקהילה כדי ליצור מרחב בטוח לצוותים"

אירוע אלימות מזעזע קרה אמש במרפאת המושבה בבאר יעקב של כללית. מטופל ששהה בחדרה של הרופאה סירב לעזוב את החדר והלם בראשה של הרופאה באמצעות חפץ מתכתי. צוות המרפאה נזעק לסייע למשמע הצעקות ועם הפעלת לחצן המצוקה. המשטרה וצוות ביטחון של המחוז הוזמנו מיידית. הרופאה פונתה לטיפול בבית חולים והתוקף עצור בידי המשטרה.

המטופל הגיע למרפאה, כך לפי המשטרה, שלא בשעות הקבלה ודרש שרופאת המשפחה שבאותה שעה נתנה ייעוצים טלפוניים למטופלים, תקבל אותו. כשהבהירו לו שהגיע שלא בשעות הקבלה, אז נטל מוט ברזל לידיו והכה את הרופאה בראשה.

הנהלת כללית: "אנו מזועזעים ממקרה אלימות קשה ביותר כלפי רופאה מסורה. הצוותים מעניקים טיפול מסור ומעגל האלימות חייב להיפסק מייד! לא נשלים עם מציאות שבה צוותים רפואיים חשופים לאלימות קשה מדי יום.
"אנו דורשים מכל הרשויות הנוגעות לנושא לשלב ידיים, לפעול בנחישות וללא פשרות למיגור התופעה. על המדינה להקצות באופן מיידי משאבים לצורך עיבוי האבטחה ותוספת אנשי בטחון גם למרפאות הקהילה כדי ליצור מרחב בטוח לצוותים, למטופלים ולכלל המבקרים במוסדות הבריאות" .

 

צילום: דוברטת המשטרה

ארז לוי, מנהל מחוז מרכז בכללית, בהתייחסות לתקיפת רופאת משפחה במרפאת באר יעקב, מחוז מרכז
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות