ניוזים חמיםחדשות

נחשפה מעבדה ליצור מיץ גת שפעלה ממרכול שכונתי בפרדס שניר בלוד. המפעיל בן 16 בלבד, נעצר

המשטרה חשפה היום במסגרת מבצע "צעד רביעי" מעבדה לייצור מיץ גת בניגוד לחוק, שהופעלה במינימרקט מקומי בעיר לוד

שוטרי תחנת לוד ערכו הבוקר פעילות יזומה בשת"פ מתפ״א ונציגי משרד הבריאות בעיר, במסגרתה חשפו במינימרקט מקומי בפרדס שניר – מעבדה לייצור מיץ גת, המוגדר כחומר מסוכן על פי פקודת הסמים.

בתוך כך, השוטרים חשפו במעבדה ציוד וחומרים להפקת מיץ גת ובנוסף תפסו במקום אמצעי תיעוד המחוברים למספר רב של מצלמות במעגל סגור, שעל פי החשד שימשו להתראה מפני משטרה.

כאמור, בתום חיפוש מדוקדק תפסו השוטרים עשרות ליטרים של חומר החשוד כמיץ גת המוגדר כסם ושיוצר על פי החשד במקום באמצעות מכונות שהוחרמו אף הם והועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

מדובר בפעילות ממוקדת שתכליתה הגברת המשילות וההרתעה במגזר, לצד שמירה על בטחון הציבור, שכן לצד העבירה הפלילית החמורה, מדובר בסיכון בריאותי של שימוש בחומר מסוכן הנמכר לציבור.

השוטרים עצרו במקום קטין תושב לוד כבן 16 אשר על פי החשד הינו מפעיל המעבדה וכן בגיר תושב העיר החשוד כמחזיק המקום, כאשר בהתאם לצורכי החקירה תבחן המשטרה את הבאתם לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות