ניוזים חמיםחדשות

הכעס של תושבים בר"ג על דגל פלסטין הענק שהתנוסס על בניין בעיר ואיך כרמל שאמה לא מנע זאת?

אחרי שראש עיריית רמת גן ערך משאל בדף שלו, לפני מספר ימים, האם לאפשר לחברה פרטית להניף דגל פלסטין ענק על בניין בעיר, היום התעוררו תושבי רמת גן הנדהמים והכועסים לדגל פלסטין ענק על בניין חברה פרטית בעיר. אז איך מסביר זאת ראש העיר, שגם נאלץ להתנצל על הדרך הבוקר בפני חברה שהאשים בהנפת הדגל?

 

אחרי שראש עיריית רמת גן ערך משאל בדף שלו, לפני מספר ימים, האם לאפשר לחברה פרטית להניף דגל פלסטין ענק על בניין בעיר, היום התעוררו תושבי רמת גן הנדהמים והכועסים לדגל פלסטין ענק על בניין חברה פרטית בעיר. אז איך מסביר זאת ראש העיר?

תושבים ברמת גן שיצאו הבוקר לעבודתם נדהמו לראות כרזת ענק המתנוססת על בניין בבעלות חברה פרטית, כך לפי טענת ראש עיריית רמת גן, כשעל כרזת הענק מתנוסס דגל פלסטין ונכתב מעליו בערבית ועברית: "נועדנו לחיות יחד".

גם חברי מועצת העיר פנו לראש העיר, כרמל שאמה הכהן, ודרשו שיפעל להסרת השלט שפוגע ברגשות חיילי צה"ל, פצועי צה"ל ואזרחים רבים בעיר.

רק לפני מספר ימים שאמה הכהן בדף הפייסבוק שלו ערך כביכול משאל האם לאפשר לחברה פרטית להניף דגל ענק של פלסטין על בניין בעיר. אלא שנראה שלתוצאות המשאל שחרץ חד משמעית שלא, לא היו שום השלכות על מעשיו של ראש העיר למנוע את המעשה אליו התעוררו תושבי ר"ג.

בדף הפייסבוק שלו, כתב שאמה הכהן לפני זמן קצר: "פניתי לחברה שהיא הבעלים של הבניין עליו נתלה השלט עם דגל פלסטין שמעורר פגיעה באוכלוסיות שקדושות לנו כמו משפחות שכולות, נכי צה"ל וחיילות וחיילי צה"ל.
לעיריית ר"ג אין קשר לשלט הדגל הפלסטיני ולא לבניין עליו הוצב שהינו בבעלות חברת ביטוח פרטית ואין לעיריה סמכות להסיר את השלט".

אגב, שאמה פרסם שם של חברה שלכאורה לדבריו היא בעלי הבניין, אלא שמתברר שהוא טעה בכך ולכן היום היה צריך לפרסם התנצלות.

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות