ניוזים חמיםחדשות

לרגל היום הבינלאומי ללא עישון ב"כללית" מרכז עורכים הסברה ותוכניות ליווי מיוחדות ללקוחות הרוצים להיגמל מעישון

כללית: הגיע הזמן לנצח את הצורך בעישון. היום מצוין היום הבינלאומי ללא עישון. כללית מחוז מרכז מציעה מגוון תכניות לווי ללקוחותיה, ללא עלות, המקנות כלים פרקטיים לגמילה מעישון ולשימור הגמילה לאורך זמן

 

היום (31.5) מצוין היום הבינלאומי ללא עישון שמטרתו לעלות לסדר היום את נזקי העישון ולהגביר את המודעות למחלות הנגרמות כתוצאה מהעישון ולמניעת תמותה בטרם עת.
כללית מחוז מרכז מציעה מגוון תכניות לווי ללקוחותיה, ללא עלות, המקנות כלים פרקטיים לגמילה מעישון ולשימור הגמילה לאורך זמן. "80 אחוז מהמטופלים שמשתתפים בתכניות מפסיקים לעשן", אומרת זהבה שטה אלעזר, מקדמת בריאות מחוזית ומנחה סדנאות לגמילה מעישון, מחוז מרכז כללית.
"אנו מציעים מגוון אפשרויות החל מסדנה קבוצתית לגמילה מעישון, קו ייעוץ לגמילה מעישון ועד לסדנה מקוונת לגמילה מעישון. חשוב לנו להנגיש למטופלים שלנו מספר ערוצים כך שכל מטופל יוכל לבחור את המסלול הנוח והמותאם עבורו. אנו מקבלים מכתבי תודה ומשובים מחממי לב של מטופלים ששיפרו את איכות חייהם בזכות תכניות אלה".

 

למה כדאי להפסיק לעשן?

 

עוד מוסיפה זהבה שטה אלעזר: "כבר לאחר 20 דקות של הפסקה אנו עדים לירידה בלחץ הדם ובדופק הלב, הנשימה הופכת לקלה יותר, האנרגיות מתחילות להתעורר וככל שהזמן חולף מיום ההפסקה היתרונות הולכים וגדלים. מלבד היתרונות הבריאותיים ושיפור איכות החיים יש גם יתרונות נלווים כמו חסכון כספי, חסכון בזמן, מניעת נזקים חברתיים וסביבתיים ועוד".

 

מה עם סיגריה אלקטרונית?

"מדובר באותה גברת בשינוי אדרת. הסיגריה האלקטרונית מכילה לרוב ניקוטין ולכן ממכרת כמו סיגריה. הנוזל (שמתחמם מהסוללה) מכיל חומרים כימיים ורעלים מזיקים אשר נכנסים לגוף המעשן ועלולים לפגוע בבריאותו".

לסיכום זהבה מזמינה אתכם לנצל את התכניות שהוקמו במיוחד עבור המטופלים שמעוניינים להפסיק לעשן ומזכירה כי עישון מקצר את תוחלת החיים בכ- 14 שנים "קחו את המתנה הזאת והרוויחו איכות חיים".

להרשמה 03-9687501 או במוקד 2700* , השירות ניתן ללא עלות ובשפות שונות: עברית, ערבית, אנגלית ורוסית.

 

צילום: דוברות כללית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות