ניוזים חמיםחדשות

התירוצים המקוריים של בעלי הדוכנים מעלימי מס ובריחה של בעלי דוכנים אחרים בביקורת פתע של מס הכנסה בשוק רחובות

במסגרת מבצע ביקורת של פקיד שומה רחובות, נערכו גם תצפיות וקניות ביקורת בדוכנים בשוק רחובות. בחמישה דוכנים נמצא כי בעלי העסק אינם מנהלים ספרים ואינם רשומים במערכי המס

במסגרת מבצע ביקורת ניהול ספרים שערכו באחרונה עובדי משרד פקיד שומה רחובות נערכו 64 ביקורות, כאשר ב-15 מתוכן נמצאו הפרות של אי רישום הכנסות או אי ניהול ספרים. כמו כן, נערכו 44 ביקורות לאכיפת החוק לצמצום השימוש במזומן, ונמצאו שתי הפרות של החוק בסכום כולל של 37,740 שקל.
במסגרת המבצע נערכו גם תצפיות וקניות ביקורת בדוכנים בשוק רחובות. בחמישה דוכנים נמצא כי בעלי העסק אינם מנהלים ספרים ואינם רשומים במערכי המס. מספר בעלי דוכנים הגיבו לביקורת בטענות שונות, כמו: "כמה אני מרוויח פה? כבר יש פחות קניות", "אני פה רק 3 פעמים בשבוע להשלמת הכנסה", או "אני מרוויח מעט, לכן לא פתחתי תיק".
בשני מקרים, המוכרים נמלטו כאשר הבינו שהמבקרים בדרך אליהם. באחד מהמקרים הללו, המבקרים שבו כעבור מספר שעות, וכאשר גילו שבעל הדוכן חזר וקיימו את הביקורת. במקרה השני, מתנהל מעקב אחר הדוכן והביקורת תיערך במועד מאוחר יותר.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות