ניוזים חמיםחדשות

גבר ואישה מראש העין ורחובות ניסו לעבור בביקורת המזוודות בנתב"ג עם לא פחות מ-22 קילו סמים קשים שהבריחו מחו"ל

היחידה ללוחמה בפשיעה שפלה בשת"פ יחידת הבילוש 747 של מרחב נתב"ג, עצרו בשבוע שעבר גבר ואישה מרחובות וראש העין, עם נחיתתם בארץ, כשברשותם כמות גדולה של סמים קשים במשקל של מעל ל-22 ק״ג, שניסו להבריח ארצה בכבודתם

 

היחידה ללוחמה בפשיעה שפלה מנהלת חקירה במסגרת המאבק חסר הפשרות בנגע הסמים, המתמקדת בחשד לייבוא סמים ארצה על ידי שני חשודים תושבי הארץ.

בתוך כך, בלשי המשטרה של יחידה 747 במרחב נתב"ג ביצעו פעילות ממוקדת בשדה התעופה, הכוללת מעקב ותצפית אחר החשודים עם נחיתתם בארץ, דרך המעבר בביקורת הדרכונים ועד לשלב איסוף המזוודות שבה על פי החשד הבריחו את הסמים ארצה.

כאמור, בלשי יחידת המשטרה המיוחדת 747 עצרו את החשודים תושבי רחובות וראש העין בשנות ה-20 לחייהם, בחיפוש בכבודתם חשפו כמות גדולה של סמים קשים מסוגים שונים במשקל כולל מעל ל-22 ק״ג, שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

החשודים הועברו לחקירה במשרדי היחידה ללוחמה בפשיעה מרחב שפלה והיום הוארך מעצרם בבית המשפט עד לתאריך 2.6.22.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות