ניוזים חמיםחדשות

לאחר מרדף, נתפס נהג מרמלה שדרס שוטר במחסום ביקורת בכפ"ס לאחר שהתגלה כי הוא נוהג בפסילה

המשטרה עצרה הלילה בתום סריקות מבצעיות באזור המרכז וגוש דן, תושב רמלה בחשד שדרס שוטר במהלך המלטות ממחסום בכפר סבא, בו נתפס נוהג בפסילה

 

בלשי התנועה של מרחב שרון בצעו הלילה פעילות מבצעית בכפר סבא, במסגרתה עכבו בצד הדרך רכב שחור מסוג bmw לבדיקת רישיונות נהג ורכב, כאשר פרטי הנהג העלו כי אוחז בהגה בהיותו בפסילת רישיון נהיגה .

בתוך כך, בלשי המשטרה הודיעו לנהג על עיכובו לחקירה, אולם בשלב זה נסע החשוד – תושב רמלה בן 24 לאחור, דרס את השוטר ונמלט מהמקום. כתוצאה מהדריסה שבר השוטר את ידו.

הבלשים פתחו במעקב אחר נהג הרכב הדורס, בשיתוף שוטרים ממחוז ת"א ומתנ"א לאורך נתיב הבריחה, עד למעצר הרכב והחשוד בתוכו בתל אביב.

כאמור, נהג הרכב נעצר לחקירה ויושבת הרכב שהייתה עימו, תושבת יפו בת 31 עוכבה אף היא לבחינת הנסיבות, ובהתאם לצורכי החקיּרה תבחן המשטרה הבאתם לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות