ניוזים חמיםחדשות

אלו שני החשודים שקבעו עם גברים דרך אפליקציית "גריינדר", סיממו אותם ושדדו מהם עשרות אלפי שקלים

בית משפט השלום בתל אביב האריך עד לשישי את מעצרם של שאכר אללה אבו שהים (24) מטול כרם ואביתר בן אבי (29) מתל אביב, בחשד שסיממו ושדדו גברים שאותם הכירו באפליקציית ההיכרויות "גריינדר"

המשטרה פתחה לפני מספר חודשים בחקירה סמויה עם קבלת תלונות של מספר גברים בגין מעשי שוד וגניבות כרטיסי אשראי ומשיכות של עשרות אלפי שקלים, של גברים שקבעו כל אחד להיפגש עם החשודים דרך אפליקציית היכרויות “גריינדר”.
במהלך המפגשים החברתיים, החשודים הגישו לקורבנות משקאות מהולים בחומר החשוד כסם “ג’י” ולאחר שהקורבנות נרדמו, כפתו אותם, גנבו מהם את כרטיס האשראי שלהם, שחזרו את הקוד הסודי דרך הנייד של הקורבנות ומשכו באמצעות הכרטיסים עשרות אלפי שקלים במזומן.
החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של משטרת מרחב ירקון וחוקריה הצליחו לאתר עד כה 23 קורבנות בפרק זמן של מספר חודשים החל מתחילת שנה זו.
מעצרם של שני חשודים נוספים, האחד, שאכר אללה אבו שהים, שוהה בלתי חוקי בן 24 מטול כרם והשני, אביתר בן אבי, בן 29 מתל אביב, הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב והיום (שלישי) הוארך מעצרם של החשודים בארבעה ימים נוספים ועד ל- 13 במאי.

עוד באותו דיון הוגשה נגד החשודים הצהרת תובע, בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדם כבר בימים הקרובים כתבי אישום ובקשות מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

 

צילום החשודים: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות