ניוזים חמיםחדשות

יורם קצב, אחיו הצעיר של משה קצב, נעצר בחשד שהפיץ חשבוניות פיקטיביות עבור ארגוני פשיעה

הותר לפרסום: יורם קצב, אחיו הצעיר של משה קצב, נעצר אתמול יחד עם עוד 20 חשודים בגין חשד כי ביצעו הלבנת הון של כחצי מיליארד שקל עבור גורמים וארגונים עבריינים. הכיוון, כי בעלי עסקים נסחטו כדי לכסות על הפעילות הפלילית

יורם קצב, אחיו הצעיר של נשיא המדינה לשעבר משה קצב, הוא בין העצורים אתמול בחשד שהיה שותף לעבירות כספיות עבור ארגוני פשיעה בסכום של כחצי מיליארד שקלים, יחד עם אחרים.

על פי החשד, קצב בן ה-57 היה חלק ממערך שכלל 20 אנשים נוספים שהשתמשו בחשבוניות פיקטיביות, השמטת הכנסות והלבנת הון כחלק מעבירות של סחיטה באיומים, הלבנת הון, קבלת דבר במרמה ושימוש כוזב במסמכי תאגיד.

בחקירה שביצעה יחידת להב 433, "מופה מארג רחב של חברות אשר שימש את החשודים לביצוע עבירות מס והלבנת הון".

לפי המשטרנ בוצעו עבירות של סחיטה והשתלטות על עסקים על ידי החשודים, תוך שימוש בחשבוניות פיקטיביות ככיסוי על תעבורת הכספים הרבה.

מלבד יורם קצב, עוכבו לחקירה מספר בעלי חברות בנייה, כוח אדם וחברה להשכרת רכב.

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות