ניוזים חמיםחדשות

צפו: 2 תושבי אשדוד נעצרו לאחר שבמשך חודשים ערכו מסע גניבות בשווי מאות אלפי שקלים ברשת פארם בראשל"צ, חולון ובת-ים

המשטרה עצרה שני חשודים, תושבי אשדוד, בחשד לגניבת מוצרים בעשרות מקרים מחנויות פארם באיזור המרכז, בראשון לציון, חולןן, בת ים בשווי של מאות אלפי שקלים

 

ביחידת הפשעים של תחנת ראשון לציון מתנהלת מזה מספר חודשים חקירה בגין עבירות של גניבת מוצרים מסניפי רשת פארם באיזור מרכז הארץ.

ראשיתה של החקירה עם קבלת תלונה בתחנת ראשון לציון בסוף שנת 2021 מקב"ט רשת חנויות הפארם על עשרות אירועים של גניבת מוצרים בשווי מאות אלפי שקל מסניפי הרשת באיזור מרכז הארץ שאירעו במהלך בשנה האחרונה.

לאורך החקירה הסמויה שהתנהלה בחודשים האחרונים, אספו חוקרי היחידה, ממצאים וראיות רבות תוך שימוש ביכולות טכנולוגיות ואמצעים מתקדמים שהובילו לזיהוים של שני החשודים במעשי הגניבה.

עם מעבר לשלב הגלוי של החקירה, נעצרו אתמול שני חשודים, תושבי אשדוד בגילאי 43,59 כשאחד מהם עצור בגין עבירות קודמות והשני מרצה עונש מאסר בפועל בעקבות הרשעה בתיק אחר.

הבוקר יובאו שני החשודים לבית משפט השלום בראשון לציון לבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות