ניוזים חמיםחדשותחינוך

ד"ר ענת מטר מרצה בכירה בחוג לפילוסופיה באונ' ת"א הגיבה כך על תליית דגלי ישראל בספריית מדעי החברה: "ככה נראית מחלה". ומה עושה האוניברסיטה?

"מחלה" כך מכנה ד"ר ענת מטר, מרצה בכירה בחוג לפילוסופיה באונ' תל אביב את דגלי ישראל שנתלו בספריית מדעי החברה ומעוררת סערה גדולה. ואיך מגיבה על כך האוניברסיטה עצמה?

כך התבטאה מרצה בכירה באוניברסיטת תל אביב, ד"ר ענת מטר, בסוף השבוע כשבחשבון הפייסבוק שלה צילמה את דגלי ישראל שנתלו בספריית מדעי החברה באוניברסיטה וכתבה: "ככה נראית מחלה".

ד"ר מטר, משמשת מרצה בכירה בחוג לפילוסופיה באוניברסיטת תל אביב. היא פעילה ב"תעאיוש", ב-2010 חתמה על מכתב גלוי למוזיאון המדע של בוסטון, שחותמיו כינו את הטכניון "אוניברסיטה המכינה כלי רצח" וגינו את החלטת המוזיאון להציג תערוכה של המצאות ישראליות, בנימוק שהתערוכה היא אמצעי תעמולה להסחת הדעת מ"פשעי המלחמה של ישראל".
במאי 2021 נמנתה עם החותמים על מכתב המופנה לבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג בנוגע לשלטון הישראלי ביהודה ושומרון, ובו קריאה לבית הדין שלא לסמוך על הגופים הרשמיים של מדינת ישראל, ולחקור בעצמו את הנעשה.
דבריה של מטר, עוררו סערה גדולה בקרב סטודנטים רבים ורבים ברשת. אלא מי שסרב לגנות את דבריה של המרצה הבכירה, זו האןניברסיטה עצמה שהוציאה הודעה בזו הלשון: "כנהוג לקראת יום העצמאות, קמפוס האוניברסיטה נצבע בכחול לבן. האמירה נאמרה בפייסבוק הפרטי של המרצה ואין לכך קשר לאוניברסיטה".

 

צילומים: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות