ניוזים חמיםחדשות

רגע לפני שעבר לשטחים, נעצרו 3 תושבי מזרח ירושלים עם רכב שגנבו בפ"ת

המשטרה עצרה הלילה 3 תושבי מזרח ירושלים בחשד לגניבת רכב מפתח תקווה. נתפבו רגע לפני שהבריחו אותו לשטחים

המשטרה עצרה הלילה 3 תושבי מזרח ירושלים בחשד לגניבת רכב מפתח תקווה. נתפבו רגע לפני שהבריחו אותו לשטחים

חוקרי תחנת המשטרה בפתח תקוה ניהלו בתקופה האחרונה חקירה סמויה ומורכבת נגד חוליית גנבי רכב שפעלה באזור המרכז, במסגרתה הפעילו חוקרי היחידה אמצעים טכנולוגים שונים.

בתוך כך, השוטרים זיהו אמש רכב אשר שהעלה חשד כי הוא נגנב מפתח תקוה ובתום מעקב קצר הצליחו בלשי התחנה ולוחמי מג"ב לאתר את הרכב סמוך למחסום רנטיס ולעצור את החשוד בגניבה.

במקביל, בצעו בלשי פתח תקוה מעקב אחר רכב נוסף שסייע עפ"י החשד לגנב הרכב הראשון והחל בנסיעה פרועה בכביש 40 לכיוון ירושלים עד למעצרו סמוך למחלף הראל, בסיוע ניידת סיור ממחוז י-ם.

כאמור, ברכב החשוד הנוסף עצרו השוטרים 2 חשודים נוספים ובסריקות שבצעו באזור תפסו כלי פריצה שונים שעפ"י החשד שימשו את החשודים לביצוע גניבות כלי הרכב.

3 החשודים, תושבי מזרח י-ם בגילאי 19-23 נעצרו לחקירה בתחנת המשטרה בפ"ת ובסיומה נכלאו. הבוקר יתקיים דיון בעניינם בבית המשפט פ"ת בבקשה להאריך את מעצרם.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות