ניוזים חמיםחדשות

2 ילדים בני 6 ו-8 במצב קשה מפגיעת רכב ברחוב בן צבי בפ"ת

2 ילדים בני 6 ו-8 סובלים מפגיעות ראש קשות לאחר שנפגעו מרכב ברחוב יצחק בן צבי בפתח תקווה. נער נוסף בן 15, נפגע אף הוא

בשעה 17:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על 3 הולכי רגל שנפגעו מרכב ברחוב יצחק בן צבי בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים בלינסון ילד בן 6 במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם וילד בן 8 עם חבלת ראש במצב בינוני. בנוסף פונה מהמקום נער בן 15.
הפראמדיקים מד"א תומר גוסמן ואלון ריזקאן סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה עם מעורבות של 3 ילדים שנפצעו. הרכב שממנו הם נפגעו היה על המדרכה בסמוך לגדר של הגשר והילדים שכבו בסמוך אליו כשהם סובלים מחבלות בראשם. ביצענו הערכה ראשונית לפציעות, ילד בן 6 היה מחוסר הכרה ומיד התחלנו בטיפול הרפואי שכלל מתן תרופות והנשמה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב. נער בן 15 וילד בן 8 שהיו בהכרה הוכנסו במהירות לאמבולנסים ופונו לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי במצב קשה ובינוני."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות