ניוזים חמיםחדשות

2 רכבים בנווה שלום בלוד העלו את חשד לוחמי המג"ב. יושבי הרכב נמלטו ובתוכו נמצא ארסנל שלם של נשק ורימונים גנובים

המשטרה חשפה אמש בפעילות מבצעית יזומה בלוד, במסגרת המלחמה במשפחות הפשע בעיר, נשק לא חוקי: שני רובי M-16, שלושה אקדחים, רימון הלם ותחמושת רבה

 

במסגרת האכיפה הממוקדת של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה למען בטחון הציבור, בצעו אמש שוטרי נקודת נווה שלום בלוד ביחד עם לוחמי מג"ב אכיפה מוגברת בעיר המתמקדת במתחמים ומשפחות המעורבות על פי החשד בפשיעה המקומית ומסכנת את שאר תושבי המקום שומרי החוק.

במהלך הפעילות הבחינו הכוחות בשני רכבים בשכונת נווה שלום שהעלו את חשדם וכרזו להם לעצור, בתגובה נמלטו יושבי הרכב למתחם מגורים סמוך. בחיפוש ברכבים תפסו השוטרים כמות גדולה של תחמושת מסוגים שונים.

בחיפוש במתחם המגורים אליו נמלטו החשודים, תפסו השוטרים שני רובי M-16, שלושה אקדחים 9 מ"מ, רימון הלם, מחסניות ותחמושת רבה.

שלושה חשודים (16,22,30) ששהו במתחם נעצרו לחקירה והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט.

מדובר בפעילות ממוקדת ונחושה שהינה חלק מהאסטרטגיה ההתקפית שמנהל מחוז מרכז כנגד גורמי פשיעה בתחום האמל"ח עד למיצוי מלוא חומרת הדין עמם, במטרה לשמור על שלום הציבור וביטחונו.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות