ניוזים חמיםחדשות

נקבע מותם של 2 מהפצועים בפיגוע הירי בדיזינגוף בת"א. מרדף אחר מחבל חמוש

2 הרוגים וארבע פצועים קשה בפיגוע הירי בבר בדיזינגוף. האירוע עדיין מתנהל ויש מרדף אחר מחבל חמוש שברח

סריקות ומרדף אחר מחבל שהיה מעורב בירי בבר ברחוב דיזינגוף בתל אביב. המשטרה מבקשת מהתושבים להסתגר בבתים מאחר ועדיין לא נתפסו כל המחבלים.

מבית החולים איכילוב יצאה הודעה על מותם של 2 מהפצועים האנושים באירוע הירי.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ופנים לבי"ח איכילוב 6 פצועים מירי, בהם 2 במצב אנוש, 1 קשה בהכרה ו-3 במצב בינוני בהכרה. מספר נפגעי חרדה מטופלים במקום. כוחות גדולים של מגן דוד אדום נמצאים בזירה ומאבטחים רפואית את הסריקות.

פראמדיק מד"א ישראל וינגרטן שהגיע למקום רכוב על אופנוע מד"א: "מיד שהתקבלו הקריאות במוקד החירום 101 של מד"א על פיגוע הירי בתל אביב הוזנקו למקום כוחות גדולים של מד"א. במקום הייתה המולה רבה, עשרות אנשים רצו ברחוב. ראינו 6 פצועים שוכבים על המדרכה. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות. הכנסנו את הפצועים לניידות לטיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים כששניים מהם מחוסרי הכרה וביצענו בהם פעולות החייאה ו-4 נוספים בהכרה."

 

צילום: עמאר אסאדי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות