ניוזים חמיםחדשות

על רקע פיגוע הטרור שאירע הערב בבני ברק, כללית פתחה קו תמיכה לסיוע נפשי ורגשי

מרכז בריאות הנפשי בארי של כללית בעיר בני ברק יפעיל מחר קו ייעודי נוסף, שמספרו 03-6714721

על רקע פיגוע הטרור שאירע הערב בבני ברק, פתחה כללית קו תמיכה לסיוע נפשי ורגשי למבוטחיה, המופעל בסיוע עו"סים ופסיכולוגים. הקו, שמספרו 03-7472010, זמין כבר החל משעות אלו ויינתן בו מענה רציף לאורך כל שעות הלילה ומעבר לכך, ככל שיעלה הצורך.

בתוך כך, מרכז בריאות הנפשי בארי של כללית בעיר בני ברק יפעיל מחר קו ייעודי נוסף, שמספרו 03-6714721. לדברי מנהל המרפאה, ד"ר אסף טריפטו, "הקו מיועד עבור מענה ראשוני לנפגעי חרדה או מי שזקוק להתייעצות לאחר הפיגוע הערב. לחלופין, ניתן להגיע לקבלת סיוע נפשי ראשוני למוקד שייפתח במרכז לבריאות הנפש ברחוב בארי 5 בבני ברק מחר, יום ד', בין השעות 8:00 ל-16:00".

בכללית מבהירים שקווי התמיכה והמענה במרפאת בארי מיועדים למטופלי הקופה המתגוררים בערים בני ברק, רמת גן, גבעתיים וסביבתן, וקוראים לכל מי שחש חרדה או קושי בעקבות הפיגוע למהר וליצור עמם קשר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות