ניוזים חמיםחדשות

מבוכה בעיריית ר"ג – דודו של ראש העירייה בביקורת חריפה על כרמל שאמה: "אתה מחבק ומשבח אדם מושחת"

האם כרמל שאמה מעסיק ואף משבח ומחבק עובד בכיר בעירייה שהוא יודע, לכאורה, כי הוא מושחת? כך טוען גד שאמה, דודו של ראש עיריית רמת גן בתגובה לפוסט שהעלה שאמה עצמו, תגובה שבעירייה מיהרו למחוק ולהעלים

מבוכה גדולה עבור ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, כשהמבוכה היא מבית מאדם קרוב אליו מאוד. דודו, גד שאמה (אחיו של פנחס שאמה, אביו של ראש העיר), מתח ביקורת קשה על כרמל שאמה בפייסבוק כשהאשים את האחיין שלו שהוא: "משבח ומחבק אדם שאתה יודע כבר שנים שהוא מושחת".

את הדברים האלו כתב גד שאמה בעקבות פוסט שהעלה ראש העיר כרמל שאמה על גינת השר משה ששופצה ואז כתב ראש העיר שאמה: "הרבה תודות והערכה לסמנכ"ל תשתיות עזרא נחום…".

על כך לא הבליג גד שאמה הדוד וכתב והטיח באחיינו בדף הפייסבוק של כרמל שאמה עצמו: " כמה יותר משבח את נחום עזרא, שאתה יודע שהוא מושחת ולא מהיום. אתה יודע הרבה שנים. אתה יודע שהוא מושחת, מושחת ואתה מחבק אותו. כל הכבוד לך".

פנינו אתמול, יום ב' לתגובת עיריית רמת גן לדעת האם בעירייה עובד אדם שלדעת ראש העיר הוא מושחת ומה יש לו לומר על דברי ראש העיר.

מהעירייה, עד לשעה זו לא הגיבו. מה שכן קרה, בדרך פלא התגובה של גד שאמה, דודו של ראש העיר כרמל שאמה, נמחקה לגמרי מהפוסט.

 

צילום: עיריית רמת גן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות