ניוזים חמיםחדשות

נהג מונית מנס ציונה נתפס נוהג מסומם ובביתו נמצאו כלי נשק לא חוקיים וכמות גדולה של קוקאין

המשטרה עצרה במסגרת חקירה סמויה וממוקדת, מהג מונית מנס ציונה כשברשותו 2 כלי נשק המוחזקים בניגוד לחוק וסם מסוג קוקאין, כשגם נתפס נוהג תחת השפעת סמים

 

היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז המרכז ניהלה חקירה סמויה בת מספר שבועות, במסגרתה ערכה חיפוש בביתו של תושב נס ציונה כבן 34 ותפסה אקדח המוחזק עפ"י החשד בניגוד לחוק וכן חומר החשוד כסם מסוג קוקאין בכמות שלא לצריכה עצמית, כאשר בתום פעילת מבצעית הצליחה לאתר את החשוד – נהג מונית בן 34 כשברשותו אקדח נוסף, המוחזק אף הוא בניגוד לחוק.

כאמור, בשל הממצאים שחשפו השוטרים בדירה, ערכו לחשוד בדיקה בה נמצא כי נוהג במונית תחת השפעת סמים , לצד העבירות הפליליות בתחום האמל"ח.

החשוד נכלא בתום חקירתו ומעצרו הוארך מעת לעת על פי צורכי החקירה, כאשר היום בתום החקירה הוגשה נגדו הצהרת תובע בבית המשפט ובימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום לצד בקשת המשך מעצרו עד תום ההליכים.

מדובר בפעילות ממוקדת ונחושה שהינה חלק מהאסטרטגיה ההתקפית שמנהל מחוז מרכז כנגד גורמי פשיעה בתחום האמל"ח, עד למיצוי מלוא חומרת הדין עמם, במטרה לשמור על שלום הציבור וביטחונו.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות