ניוזים חמיםחדשות

גורם בכיר בעיריית ר"ג: "הולך בלאגן בעירייה, כשראש העיר טס שוב לדובאי לחופשה פרטית אחרי שידע על הלוויית הרב והשאיר אותנו להתמודד עם הורים כועסים ומערכת בכאוס"

לא רק ההורים ברמת גן כועסים על ראש העיר כרמל שאמה הכהן שבחר לטוס בסופ"ש שוב לדובאי, הפעם לחופשה פרטית. בכירים בעירייה מספרים על כאוס באגפי העירייה מאתמול בשל קיום הלוויית הרב קנייבסקי וביטול הלימודים בעיר "בהחלטה שמקבל ראש העיר שבכלל נסע לו לדובאי"

הסערה ברמת גן בעקבות החלטת ראש העיר, כרמל שאמה הכהן, ממקום הימצאו בדובאי, לבטל היום את הלימודים במוסדות החינוך בעיר, בעקבות הלוויית הרב חיים קנייבסקי זצ"ל, מגיעה גם למסדרונות העירייה הבוקר.

גורם בכיר בעירייה אמר ל"ניוזים מרכז": "ראש העיר, כנראה כבר ראש העיר של דובאי, עלה על מטוס לדובאי בסופ"ש (בפעם שלישית תוך חודש), אחרי שידע שהולך להיות בלאגן גדול בגלל הלוויית הרב קנייבסקי. הוא נסע לדובאי לחופשה פרטית ובזמן שיש בלאגן שלם בעירייה, כשמנהלי האגפים בעירייה מריצים טלפונים ביניהם, ולא יודעים מה לעשות ביום הזה".

"אותו גורם הוסיף- בזמן שהורים צריכים למצוא פיתרון לילדים מהרגע להרגע, שאמה הכהן שוב בחו"ל, בחופשה פרטית ושוב מדובאי, כשהפעם לשם שינוי זה מכיסו ועוד שולח להורים הודעה מוקלטת מדובאי. זה שיא החוצפה".

עדיין לא התקבלה תגובת עיריית רמת גן.

 

צילום: עיריית רמת גן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות