ניוזים חמיםחדשותחינוך

הוארך ב- 4 ימים מעצרה של הסייעת בגן בפ"ת החשודה בהתעללות. השופט: "בסרטונים יש ראיות לבסס את החשד למעשי הסייעת"

המשטרה ממשיכה בחקירה מואצת ורגישה, בחשד להתעללות בקטינים ע"י סייעת בגן ילדים בפתח תקווה, כאשר הבוקר נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה והאריך את מעצרה של החשודה בעוד 4 ימים

 

שוטרי תחנת פתח תקוה ממשיכים בחקירה אינטנסיבית, שענינה חשד לפגיעה במספר קטינים, במועדים שונים, שעה שחסרי הישע היו תחת טיפולה של הסייעת.

בתום בחינת ממצאי החקירה שנאספו עד כה, ציינה כבוד השופטת בהחלטתה :
"עיון בתיק החקירה מלמד כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות לחשודה. בדיון הציגה המשטרה לבימ"ש סרטונים, שיש בהם כדי לבסס את החשד הסביר בעוצמה המספיקה להארכת מעצר ראשונה" .

כאמור, בתום הדיון קבע בית המשפט את הארכת מעצרה של החשודה בחמישה ימים, עד תאריך 21.3.22.

החקירה נמצאת בעדיפות עליונה, בהתאם למדיניות האכיפה המחוזית חסרת הפשרות, נוכח ממצאי החקירה והיות הקורבנות חסרי ישע, כאשר בכוונת המשטרה להוסיף ולבחון את חומרי התיעוד לאורך תקופה ארוכה, לצד המשך חקירת החשודה, במטרה להגיע לחקר האמת ומיצוי מלוא חומרת הדין עמה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות