ניוזים חמיםחדשותבריאות

ארז לוי, מנהל מחוז מרכז כללית, בסיור בעיר מודיעין, יחד עם יו"ר דירקטוריון כללית, האלוף במיל' יוחנן לוקר וראש העיר חיים ביבס: "תושבי מודיעין הם צרכני בריאות נבונים שהוכיחו את מעורבותם בתקופת הקורונה בהובלת שיעורי ההתחסנות בארץ והראשונים במאמץ להורדת התחלואה"

הסיור נערך במסגרת תכניות הפיתוח של מחוז מרכז בכללית בעיר מודיעין והפגישה התקיימה במרכז החדשות של עיריית מודיעין במהלכה הוצגה תנופת הפיתוח והחדשנות בעיר

יו"ר דירקטוריון כללית, האלוף במיל' יוחנן לוקר, סייר השבוע בליווי מנהל מחוז מרכז כללית ,ארז לוי, במסגרת תכניות הפיתוח של המחוז בעיר מודיעין. במהלך הסיור נפגשו עם ראש העיר, מר חיים ביבס, במרכז החדשות של עיריית מודיעין במהלכו הוצגה תנופת הפיתוח והחדשנות בעיר.

ארז לוי, מנהל מחוז מרכז כללית "כארגון בריאות המוביל בישראל חשוב לנו להיות קשובים לצרכים ולאפיון לקוחותינו, אנו רואים בעירייה כשותפים פעילים לקידום בריאות תושבי מודיעין ובמסגרת תכניות הפיתוח והרחבת שירותי הרפואה בעיר התקיימה פגישה מעניינת ומפרה עם ראש העיר. תושבי מודיעין הם צרכני בריאות נבונים שהוכיחו את מעורבותם בתקופת הקורונה בהובלת שיעורי ההתחסנות בארץ והראשונים במאמץ להורדת התחלואה".

ראש העיר חיים ביבס: "במהלך השנים האחרונות, וביתר שאת כחלק מההתמודדות עם נגיף הקורונה, העירייה העמיקה את הקשרים ושיתוף הפעולה עם קופות החולים במטרה לתת לתושבי העיר את השירות הטוב ביותר לו הם זכאים. כאשר פגשתי את יו"ר דירקטוריון כללית, יוחנן לוקר אמרתי לו, כי לאורך התקופה בה התמודדנו עם השלכות הקורונה הודק שיתוף הפעולה עם מנהלי ועובדי קופת חולים כללית ואין ספק שיש לקופת החולים חלק גדול בעובדה שמודיעין מכבים רעות היא מהערים המחוסנות ביותר בישראל. עובדי קופ"ח הבינו לאורך כל הדרך את גודל השעה ונרתמו לכל משימה לטובת תושבי העיר, ועל כך יישר כח גדול".

יו״ר הדירקטוריון, האלוף במילואים, יוחנן לוקר חתם את הסיור ״התרשמתי מהתנופה ומהתכניות העתידיות וללא ספק כללית תשתלב בפיתוח העיר מודיעין לטובת בריאות התושבים״.

במרכז החדשות במודיעין. ארז לוי, יוחנן לוקר וחיים ביבס. צילום דוברותבמרכז החדשות במודיעין. ארז לוי, יוחנן לוקר וחיים ביבס. צילום דוברות
כללית מרכז בסיור במודיעין. צילום דוברותכללית מרכז בסיור במודיעין. צילום דוברות
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות