ניוזים חמיםחדשותחינוך

התגלו תיעודים נוספים של תקיפה קשה של 10 פעוטות נוספים במעון "לולי של אורלי" בפ"ת

המשטרה חשפה במהלך סוף השבוע חשד לעוד אירועים נוספים של תקיפת עוד 10 פעוטות במעון "הלולי של אורלי" בפתח תקוה ותביא היום את מנהלת הגן ובתה הגננת, לדיון נוסף בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרן

 

שוטרי תחנת פתח תקווה המשיכו לאורך כל סוף השבוע, באיסוף ראיות וחקירת מנהלת המעון "הלולי של אורלי" ובתה הגננת, החשודות בתקיפה קשה של פעוטות חסרי ישע במעון פרטי בעיר.

מדובר בחקירה מורכבת ורגישה, שנפתחה מיד עם קבלת תלונה מקוונת במשטרה מהורי אחת הילדות בגן, כאשר החקירה מנוהלת באינטנסיביות ובעדיפות עליונה, בשל חומרת העבירות וגיל הקורבנות.

כאמור, במסגרת החקירה עצרה המשטרה לפני כשבוע את השתיים בחשד לתקיפת מספר פעוטות חסרי ישע במועדים שונים, ונוכח הממצאים, קבע בית המשפט את הארכת מעצרן עד תאריך 13.2.22 וכן הוצא צו סגירה למעון.

במהלך כל סוף השבוע, המשיכו חוקרי תחנת פתח תקוה בחקירת החשודות, גביית עדויות מהורים ועדים נוספים, לצד ניתוח קפדני של חומרי התיעוד מהשבועות האחרונים.

על פי ממצאי התיעוד, נוספו חשדות רבים, לתקיפה חמורה של כעשרה ילדים במעון במספר מועדים שונים ומדובר באירועים חמורים אף יותר מאלה שהיו ידועים בשלב הארכת המעצר הראשונה.

החקירה נמשכת ובהתאם לצורך המקצועי, שתי החשודות יובאו מחר בבוקר לבית המשפט השלום פתח תקוה, לדיון נוסף בבקשה להאריך את מעצרן .

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות