ניוזים חמיםחדשותחינוך

אם ובתה, גננות בפתח תקווה, נעצרו בחשד לאלימות קשה שהפנו כלפי פעוטות בגן ילדים בפ"ת שהן מנהלות. מצלמות הגן הראו כי: "משכו בשיער, הטיחו והכו"

המשטרה עצרה הבוקר בתום חקירה מורכבת, מנהלת גן ובתה הגננת, בחשד להתעללות בפעוטות חסרי ישע בגן ילדים בפתח תקווה. משכו בשיער, הטיחו ונהגו באלימות קשה כנגד הפעוטות

 

שוטרי תחנת פתח תקוה פתחו השבוע בחקירה מורכבת ורגישה, עם קבלת תלונה מהוריה של ילדה כבת שנתיים, בדבר חשד כי בתם סובלת בגן הילדים מהתעללות פיזית מצד האחראים, שהביא לטענתם לשינוי התנהגותי מצד הילדה.

בתוך כך, המשטרה החלה תחילה בגביית עדויות מהורי הילדה ובהמשך מהורים נוספים, לצד תפיסת מצלמות הגן וצפייה בחומרי התיעוד בהתאם לצו שיפוטי.

עם התפתחות החקירה, ניתוח העדויות וצפייה בחומרי התיעוד אותרו מספר מקרים של אלימות קשה מאוד מצד הגננת כלפי מספר ילדי הגן במועדים שונים ובכלל זה טלטול, משיכה בשיער, הטחה של הילדים ואלימות של ממש.

כאמור, שוטרי תחנת פתח תקווה עצרו הבוקר לחקירה את מנהלת הגן -תושבת פתח תקווה כבת 50 ובתה הגננת, בשנות ה – 30 לחייה, כאשר בתום החקירה נכלאו ומחר תבקש המשטרה את הארכת מעצרן בבית המשפט, בהתאם לצורכי החקירה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות