ניוזים חמיםחדשות

בפשיטה על בית ברחובות, לפני זמן קצר, התגלו תתי מקלע, תחמושת, חומרים להכנת מטענים וסמים

המשטרה חשפה כעת בבית ברחובות, בפעילות מבצעית ממוקדת של מרחב השפלה כנגד עבירות אמל"ח וסמים המבוצעות על ידי כנופיות פשיעה, כלי נשק, תחמושת, חומר החשוד כרסס וסוללות להכנת מטענים וסמים. המשטרה עצרה חשוד ועכבה לחקירה שלושה נוספים

 

במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל כנגד עבירות שימוש והחזקה הלא חוקית של אמצעי לחימה ופריטי חבלה, למען שלום הציבור ובטחונו, חשפו כעת שוטרי תחנת רחובות ולוחמי מג"ב, בסיוע בלשי מרחב שפלה ויחידת בעלי החיים של מחוז המרכז, כלי נשק מסוג M-16 ו-"קרלו", תחמושת, כחצי ק"ג חומר החשוד כסם וכן חומרים שעל פי החשד משמשים לבניית מטענים כולל רסס.

בתוך כך, חבלני המשטרה של מחוז המרכז בחנו את אמצעי הלחימה ולאחר הסרת חשש לשלום הציבור, העבירו את כלל הממצאים להמשך מיצוי ראויות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

כאמור, במסגרת הפעילות עצרה המשטרה את אוחז הבית – תושב רחובות בשנות ה – 20 לחייו, לצד עכוב לחקירה של 3 חשודים ששהו עמו בדירה בנסיבות חשודות, כאשר בהתאם לצורכי החקירה יובא החשוד מחר לדיון בבימ"ש השלום בבקשה להאריך את מעצרו.

מדובר בהישג מבצעי המציל חיים, אשר מנע נגישות של גורמים פליליים ואחרים אל אמצעי לחימה ובכך לאפשר לציבור שומר החוק, לנהל אורח חיים תקין ובטוח.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות